Gainery

Gainery

Obnovujú glykogénové zásoby, pomáhajú nabrať svalovú hmotu a zabezpečujú príjem kalórií.

Ak chcete získať váhu a svaly, potom prášok na zvýšenie hmotnosti - gainer bude pre vás tá najlepšia voľba. "Weight gainers" sú špecializované doplnky formulované tak, aby pomohli zvýšiť telesnú hmotnosť tým, že poskytnú telu extra proteíny a uhľohydrátové kalórie. Gainery sú najčastejšie používané mladšími športovcami, u ktorých je väčšia pravdepodobnosť, že budú mať ťažkosti s nadobúdaním hmotnosti. Mnohí starší dospelí a seniori sú však tiež bežnými zástancami práškov na zvýšenie telesnej hmotnosti, pretože majú oveľa vyššiu výživovú hodnotu ako prášok z obyčajných proteínov.

Vývoj gainerov

V minulosti boli gainery pomerne lacné proteínové prášky naložené cukrom a tukom na zvýšenie obsahu kalórií v tele. Veľkosť porcie obsahovala asi 3000 kalórií. Nie je to úplne praktické riešenie a navyše konzumovanie cukru vôbec neprispelo k zdravému životnému štýlu. A ak by to nestačilo, kvalita gainerov bola zvyčajne slabá. Napriek tomu, že mnoho produktov, ako tieto, stále zostávajú na trhu, našťastie doplnkový priemysel dosiahol vrchol a výroba gainerov je čím ďalej, tým kvalitnejšia.

Extrémny príjem kalórií

Prvá skutočne skvelá vec, pokiaľ ide o nadobúdanie hmotnosti, je, že spĺňajú vaše požiadavky na príjem kalórií oveľa rýchlejšie. Ak ste typ človeka, čo považuje za ťažké napchávať sa, aby trošku pribral a nadobudol svalovú hmotu, gainer je pre vás ideálna voľba.

Splňuje príjem extrémnych dávok kalórie, čo mnohí ľudia preukázali. To všetko prebieha oveľa rýchlejšie a jednoduchšie. Ak zoberiete do úvahy skutočnosť, že sú k dispozícii dávky na zvýšenie telesnej hmotnosti, ktoré obsahujú viac ako 1000 kalórií za dávku, môžeme rýchlo zistiť, ako efektívnejšie by sme mohli dosiahnuť 4000 kalórií denne.

Benefity po tréningu

Ďalšou skvelou vecou, ​​pokiaľ ide nadobúdanie hmotnosti, je, že si môžete vybrať tie, ktoré sú viac formulované pre tréning tie, ktoré sú skôr určené ako náhrada jedla, alebo ako prídavok k jedlu pre viac kalórií.

Ak chcete použiť gainer bezprostredne pred alebo po treningu, vyhľadajte ten, ktorý obsahuje čo najmenej tuku a ktorý má vyšší obsah uhľohydrátov. To je čas, kedy sacharidy pôsobia rýchlo, aby mohli riadiť inzulínový cyklus a dostať aminokyseliny do svalových buniek čo najrýchlejšie.

Nebojte sa prijímať viac kalórií, pretože v tomto bode to bude vaše telo využívať čo najviac. Ak sa chystáte pridať gainer do svojho jedálnička tak to spravte iba za predpokladu, že budete konzumovať menej tukov.

Kombinujte s L-glutamínom

Nakoniec, posledný dôvod, prečo by ste mali zvážiť pridanie gaineru do vášho jedálnička, je kvôli rýchlejšiemu zotaveniu svalov po tréningu. Možnosť zotavenie svalov z tréningu na tréning je rovnako dôležitá, ak nie dôležitejšia, než to, čo cvičíte, takže ak nekonzumujete optimálne množstvo kalórií, nemáte zaručenú rýchlu regeneráciu svalov. S pridaním L-glutamínu, aminokyseliny, získate ešte rýchlejšie zotavenie svalov.L-glutamín bude tiež pracovať na podpore zdravého imunitného systému, čím sa znižuje riziko, že budete musieť vynechať vaše tréningy z dôvodu choroby.


Počet produktov: 61

Zobrazuje sa 1-12 z 61 položiek

Aktívne filtre